Little J

Det gör ont. Så ont. Hjärtat värker och hjärnan skjuter ut bilder som projektiler. Bilder på hur det var och hur det kunde blivit. Jag saknar dig nu som jag hade dig då grabben. Jag gör det. Jag har inte ett hjärta av sten, faktiskt. Det är bara mitt sätt att skydda mig på. Fan vad jag gjorde bort mig. Du är så nära men ändå så långt bort.

Det är nog det som smärtar mest. Att veta att du finns här i närheten. Men att inte få ha dig nära. Känna sin värme. Värma dina evigt kalla händer. Få dig att le. Känna dina fingrar mot min hud och höra att jag är perfekt för dig.

Perfekt. Allitd denna strävan mot perfektion....

Kommentarer
Postat av: Rumah Dijual

Thanks for spending the time to discuss this, I feel strongly about it and love reading more on this topic.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0