Little J

Det var som i en film. Per Gessles, Jag vill känna din kropp emot min spelades i bakgrunden när han kom in och la armarna runt mig. Rörde vid mig och sa att jag var hans. Jag smälte direkt. Hans värme mot min kalla hud, och att känna hans hjärta slå i takt med mitt. Känslan satt kvar en stund tills jag insåg att jag fortfarande inte vet om han bara är vänskaplig och skämtsam, eller seriös fast diskret framför andra. Han har ju barn.
Jag vill inte splittra en familj. Så inga närmanden från min sida. Men ändå kan jag inte sluta smälta och bli helt knäsvag när han lägger sin hand på min midja och frågar om allt är bra. Eller så är det han som gör allt bra.

Sen vaknade jag ur drömmen.  Tur att drömmar är okej, och inte alltid verklighet.


Sväva på rosa moln är aldrig fel, gör så ont att landa bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0