It's written in fat.

Jag är officiellt så fet att jag får banta för min pojkvän. Halleljuah han lär vara stolt över sin feta äckel tjej. Okej, kanske sugercoatADE de lite.. Sa att vi ätit så mycket flöt och fett att jag kände mig som 300 kg. JA, jag gjorde de minst uppenbara. Jag var ärlig!
Han blev ledsen över att det var så.. Ville att jag skulle må bra, känna mig bra..
Jag sa att jag ville äta supernyttigt denna veckan då.. Typ MASSA grönsaker och sånt. Haha..
Han jobbar kväll så jag ska
*INTE hetsa och spy som sist!!! Måste klara det för jag har blekt tänderna och det skulle förstöra allt.
*Inte äta efter klockan 18.00 (önskedröm)
*Mycket kokta grönsaker och sånt..
*Kanske kyckling, tonfisk.. Nyttigt.
*Motionera så gott det går. (Hostar förjävligt än och är alltså inte frisk)
*Lyckas få igenom detta till en vecka till sen... osv....
*Prova en dag med bara nutrilett???
Hoppas mina plåster kommer. Börjar bli nervös. Ska bli av med den uppblåsta magen också... MÅSTE!
På fredag ska vi göra sushi. Jag kommer dö. Måste krympa magsäcken tills dess!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0