Never say never!

Ligger med våta handdukar på mig. Jag är brännskadad. Love it. Not.
Idag har vi grillat. Spareribs och majskolv. Godkänt.. Det och en kaka är dagens intag. Kakan var fan på 123 kcal!!!
Känner mig svullen. Min p-piller karta säger att mensen kommer nästa vecka. Känns skumt.. Kanske var nästnästa? Kan ju kollat fel !! Måste vara nästnästa iof.. Fasar för att jag ska gå upp lika mkt som sist. Och inte lyckas gå ner det igen. Vad vill Mia mig?
Jag har inte bett om henne. Jag har heller aldrig vart ett big fan of big eating.
Men nu?
Måste få tillbaka kontrollen. För ja, det känns som jag inte har kontroll över vad som stoppas i min mun. Det bara hamnar där. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0