Cykel!

Cykeln var toppen! :) Man kunde knappa in hur många kalorier man vill bränna, eller hur långt man ville cykla, eller hur länge.. Så räknar den ner åt en och säger till när man är klar! :)
Den hade typ 14 olika program också! :)
Så jag är nöjd :)

Sitter och rensar min dator på bilder.. Det syns att jag vara smalare förut.. Damn. Vi ska byta spegel idag tror jag, den vi har nu är egentligen tre så står man i en skarv, som man typ alltid gör, ser man jättefet ut. Alltså ännu fetare ut! Så nu ska vi fixa en hel istället :) Är glad att jag har en pojkvän som stöttar mig och vill att jag ska må bra :)
Han är inte så glad över att jag vill gå ner i vikt, men han vill att jag ska må bra.. Så han tycker det är okej så länge jag stannar på en vettig vikt. Men det får vi se sen. Ska gå mer på känsla än på vikten nu.. Så vi får se vart vi hamnar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0