Hej

Jag har haft en liten paus i helgen. Inte hunnit att blogga. Denna helgen har vi varit på en matfestival typ. Alltså har det inneburit mat. Onyttig mat. Inte ätit såå mycket dock. Kunde varit värre.
Vägde 54.9 i fredags, sen igår var det 55.3 eller 55.2 kommer inte ihåg. Men det var väntat för vi åt så sent och jag hann inte motionera något.

Idag vägde jag mig inte för vi drack igår. Jag fick i mig en del. Killarna bara öste alkohol till mig typ. Helt galet.
Sen fylleåt jag, äcklig som jag är.
Idag har jag dock gått bort 355 kcal och cyklat en bra bit.. Ätit en skål med flingor och druckit vatten.
Killen gör mat. Kyckling och pommes. Vet inte om jag ska äta det eller inte än. Vi får se..
Förmodligen gör jag det för att slippa bråk.

Svarar på kommentarer imorn!

Kommentarer
Postat av: V

Sv, jag har fyra jobb. Jag jobbar på Svenska mässan, en minigolfbana, elite hotell och på en insamlingsorganisation :P



Hur gammal är du?

2011-08-30 @ 14:29:40
URL: http://vwillmakeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0