Smart.

Blev arg för den dåliga invägningen. Sjukt arg. Åt frukost idag, flingor. Sen soppa (111 kcal). Och sen chips. Varför chips? Mitt saltbehov är sjukt högt idag och sen ville jag npg straffa mig själv för att jag är fet.
Konstigt straff eftersom jag blir fetare jag vet. Men jag reagerar ofta så.
Tvingar mig att äta fett om jag inte lyckas gå ner. :(
Dricker sockerfri redbull med en koffeintablett nu.
Självdestruktiv?
Jag har velat skära mig i flera veckor nu. Tänk vad skönt. Släppa på ångesten.
Men jag vill inte göra pojken ledsen.
Ha. Känns som ett skämt att jag ska bli Hälsocoach.

Kommentarer
Postat av: Anonym

anmäl dig till dagens blogg? :)

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/august/dagens-blogg.html#comment

2011-08-04 @ 15:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0