Sol!

Solen bara skiner och skiner. Vi har badat hela veckan. Jag har skämts ihjäl så många gånger. Har shorts på mig när jag badar. Känns LITE bättre då.
Har slarvat med maten som fan. Orkar inte äta bara. Ändå känner jag mig svullen och fet. Så jag vågar inte ställa mig på vågen. Tänk om jag väger asmycket?!?!?!
Var och badade med två suuuupersmala tjejer igår. Den ena har anorexia. Så det är ju ganska förståeligt att hon är SMAL! Men jag kan inte hjälpa att vara avundsjuk, fast jag inte vill gå igenom de hon går igenom. Jag är hemsk jag vet.
Ätit ett äpple idag, och en skinkskiva. Vi ska bada idag med. Så vet inte om jag vågar äta innan. Ska bada med en kompis som alltid påpekar hur smal hon är och hur inte smal jag är. Att hon är mindre och bättre. Hatar det. Men hon ska med för att min kille och en killkompis ska med. Och min killkompis är lite förtjust i henne. Fast hon har ju kille. Men hon leker med honom ändå. Player.
Haha. Blev inte ett sånt inlägg jag tänkt.. Men men.. What to do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0