Angry..

Så arg kände jag mig förut, och så såg jag ut, på insidan. Utepå fanns ett leende och jag verkade som vanligt, som det förväntas av mig. Snart brister det. Men det får bli en annan dag.
Fick ett till samtal om att jag skulle köra, så det fick jag göra. Mitt i min egna stress. Arg som ett bi var jag..
Men sen så fick jag något tillbaka - Pappa sa att han skulle ta hand om stallet åt mig idag.
Åh, lycka! Så lite mindre stress för mig, glad tjej!! ^^

Sen att granbelysningen inte fungerade, eller att jag beställt en för liten tröja till pojken, att jag inte är klar med läxan, inte kunnat göra skinkan - för jag kokade alla ägg så jag kan inte griljera den och lite annat strul, det var inte så roligt, eller välkommet.

Nu ska jag försöka göra läxan och slappna av. Med några bitar julgodis. Som ska ätas lugnt och sansat. +558 kcal ligger jag på enligt Shape Up Club, efter att godiset är inräknat. Hur har jag lyckats med det??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0