Bye bye 50...

Allt som kunde gå fel med maten igår gick fel. Utom att jag inte spydde, så lågt tänkte jag inte sjunka.
Frukosten var bra, en skinkmacka, det är ju jul.. Den blev inte så galet mkt heller.
Sen åkte vi och skulle shoppa. Pojken hade med sig en tjejkompis.
Som var hungrig så fort vi kom fram. Jippie. Det var inte jag.
Gissa vem som "vann"? Jo hon. Så vi gick och åt. Tog en sallad. Men ändå.
Blev äckligt mätt.

Jag hade sagt att jag ville till Waynes och ta en kaffe latte (trodde att vi skulle göra de ist för att äta) så det skulle vi göra.. Då sa jag att jag ville göra det senare för jag var så mätt.. Jo visst.
Efter kanske knappt 30 min så var hans kompis kaffesugen, så då var vi ju tvugna att gå dit direkt.
Tänkte att jag kan ta en liten latte ändå, för vi skulle ju inte tillbaka dit sen bara för att jag skulle få de när jag orkade en.
Den laktosfria mjölken var slut. Tog soyamjölk, och hon som gjorde den värmde mjölken för mycket så den typ brände, smakade inte alls bra. Ville bara gråta. Så arg och ledsen var jag.

Blev inte mycket handlat heller, för hon ville ju typ hem med en gång.
Varför följer man ens med då? Och vem av oss är han ihop med egentligen? Aldrig hört talas om att kompromissa?

Sen bestämde hon och pojken att vi skulle hem och dricka glögg. Så det gjorde vi (naturligtvis) och åt godis.
Jag var så ledsen och trött på allt, hade sån ångest och magen var svullen och uppblåst, gasig (ibs typ).
Inget bra alls. Åt godis bara för att äta typ. Dränka mina sorger i äckligt fett...?

51,2 visade vågen. Det var ju underbart. Bra jobbat J...

Kommentarer
Postat av: L

You might have to fight a battle more then once to win..

Men som du skrev i inlägget över, du har ju gått ner sjukt mycket sen i somras!

Bra jobbat!

Dessutom så är du sjukt stark som inte spyr..

Jag ska sluta med det nu.

Ska inte spy på hela nästa år.

Man kan om man vill eller hur?

Kram :)

2011-12-27 @ 20:44:12
URL: http://skinnylittlesecrets.blogg.se/
Postat av: hanna

Tråkigt att din pojkvän inte ville lyssna på dig istället, och att dagen blev dålig :/. Hoppas att du får en bättre dag imorgon.



sv: Egentligen sa dom inte så mycket mer än att jag måste sitta med dom en timme efter att jag ätit. Sjukt jobbigt är det.

2011-12-27 @ 21:21:05
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0