Dagens humör speglas av vågen?

Igår vägde jag mig inte. Sen var vi iväg på kvällen. Blev middag ute, och sen bio med popcorn och godis.
Mycket godis. Så kom nog till och med över 1200. Fuck me.. Men men, så är det ibland.

Idag ställde jag mig på vågen. Shit, uppe på 52 igen, och nästan på 53. Hemska tanke. Känner dock en konstig likgiltighet mot detta. Nästan som att det är dags att kasta in handduken. Att jag inte är bättre än så här.
Vet inte. Allt är bara fel fel fel.

Julen ger mig ångest och nu, japp mitt i vintern, har jag ångest över det faktum att jag måste fixa mig ett sommarjobb för att överleva eh... A sommaren helt enkelt. FUCK!

Kommentarer
Postat av: E

Håller med, vad vågen visar avgör verkligen hur hela dagen kommer vara..sjukt!

2011-12-05 @ 11:25:23
URL: http://foodihateyou.blogg.se/
Postat av: hanna

Tycker att det är bra att du äter godis och så ibland :). Det gör inget om du gått upp i vikt!



sv: Precis, det låter jättekonstigt att man skulle gå upp i vikt av att dricka ett glas vatten på morgonen haha.

2011-12-05 @ 16:55:39
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: nä, tyvärr inte!

2011-12-05 @ 18:59:43
URL: http://skinnyvoices.blogg.se/
Postat av: tictactoe

Ja just därför borde du inte väga dig eftersom det sabbar en hel dag. Gjorde också misstaget att väga mig idag och man känner ju sig bara misslyckad efteråt.



Kan vi inte ha en utmaning med att vi inte väger oss i December? Då kanske vi slipper ångesten över jul?



Asså inte för att vara sådan men det där låter ju inte som en kompis! Fy fasen va dålig stil av henne, man gör ju inte så! Tycker att det är ett big no, no att ta ngn annans kille. Jag bröt faktiskt vänskapen med en tjej som började ligga med en kille jag varit kär i eftersom hon visste att jag tyckte om honom och då gör man inte så.



Jag tyckte också att det var skrämmande i början, men nu tycker jag bara att det är skönt så man vänjer sig :) Tydligen är det så att vissa med äs är emot mediciner just för att man inte har kontrollen så det är ju vanligt att tycka som vi gör :)



kramar



2011-12-05 @ 21:05:40
URL: http://tictactoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0