God morgon världen, hur står det till?


Jag hade tänkt att väga mig idag, men försov mig så hann inte !! Gah...
Lika bra kanske.. Fast nu är jag hemma igen, en snabbis. Orkade inte klä av mig dock...

Har ätit ett ägg och kvarg+sylt till frukost. Så jag står mig. Ska vara borta hela dagen ju!!
Igår drack jag en del pepsi max på jobbet, sen blev jag så rädd för att det skulle vara vanlig pepsi, att någon satt in fel i pistolen.. Fast det smakade pepsi max (tkr man känner sån skillnad, gillar ju zero bäst). Men ändå?

Sen så har vi inga raster på jobbet, men en av mina bästisar där ville äta med mig. Så blev liite julbordsmat. Suck... Men men, hamnade allt som allt strax under 1200 igår.
Är sjukt nojjig om att jag ska ha gått upp dock.
Får väl se imorn.

Kommentarer
Postat av: D

SV: Åh, det där låter faktiskt rätt lugnande då jag hetsade på nötter/naturgodis för någon dag sedan och har ätit det för mycket i allmänhet haha..

:)

2011-12-10 @ 11:17:47
URL: http://allrainnerst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0