Monday's blue..

Igår blev det bad. Jag hade cyklat och gått så efter ett paket nudlar vid fyra (och frukost) låg jag på -700 kcal.
Vi skulle äta tillsammans ju.. Det blev inte så. +117 kcal slutade dagen med. Alkohol.

Jag var smalast (!!!), brunast & fullast.


Så pinsamt. Att vara fullast alltså. Spydde till och med. Idag mår jag bra dock, blir väldigt sällan bakis. Tur det.
Men jag har beslutat mig för att inte träna idag och att jag ska äta mer. Vilket jag gjort. Kommer nog därför överstiga 1000 kcal idag, vilket får vara okej. Min kropp behöver det (?).

Imorn kör vi på igen dock! Måste hinka vatten idag. Ingen våg imorn J, ingen våg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jadå :) nu är det ny dag, puss o detsamma

2011-12-19 @ 14:40:52
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: hanna

Din kropp behöver vila, så det är bra att du låter bli att träna då och då iallafall :).

2011-12-19 @ 16:51:26
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0