Little J

Vem är jag?
Tror jag skulle vilja säga att jag är en kameliont. Jag är bra på att anpassa mig och ändra mig utefter situationen, människorna. Överlevnadsinstikt?
Folk siom beskriver mig säger att jag är rolig, charmig, sprallig, utåt, att jag syns i mängden. Att killar vill ha mig och att jag har det skönt som har det så lätt.
Haha. Jo tack..
Jag spelar bra.. Kankse för bra ibland.
Jag tycker om att vara ensam, att ha tid att tänka, lyssna på mina deppiga låtar och tycka att livet suger ibland. Jag är blyg och hatar att stå i centrum för jag tror att alla ska skratta åt hur fet jag är. Hur fel jag är...
Så jag spelar. Jag spelar den bästa teatern ni någonsin skulle kunna vara med om.
Jag leker världsvan och låtsas att jag vet att jag är snygg, fräck.
Att jag är någon.
Jag är tjejen som är så tacksam över att jag spelar så bra, för jag har vänner som är underbara.
Jag mår bra, ibland. Då kan jag vara just den tjejen jag spelar. Då är jag henne. Men det var längesen sist nu.
Egentligen vill jag bara ligga i sängen, istället drar jag på smink, partykläder och höga klackar.
Jag är tjejen vars rum du aldrig kommer få se, vars hem du knappast kommer att besöka.
Jag kommer inte bjuda in dig.
För jag skämms.
Man vet aldirg hur det kommer se ut hemma.
Om saker kommer flyga i väggen, eller diverse fula ord kommer fara genom luften.
Tredje världskriget.
Tur att jag bor i en stor stad där det alltid finns saker att göra ute. Haha.
Haha. Varför skrvier jag ens det här? Jag är dum i huvudet...
Vet inte om det är en bra ide att lägga ut det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0