Men....

Det går ju inte att ha lösenordskyddade inlägg på Blogg.se :(
Ska jag byta blogg då? :O

Kommentarer
Postat av: L

Men det är ju skit bra :)

Om du känner ångest för att skriva det i bloggen så gör bara inte det, bloggen ska ju hjälpa dig, inte få dig att må dåligt. Och jag vet att du inte vräker i dig, så va inte orolig att pojken ska se. Jag har också börjat känna att jag inte vill äta framför killar, vill inte ens säga till dom att jag äter :S

Oj, vrf höll hon på så? vad sa hon typ?



Krya på dig då, gumman<3



Men det är ju bra, jag bråkar skit mycket när jag har kille :P haha



Det tror jag du gör, jag rör mig knappt nu och hetsar hela tiden, tror jag kommer väga över 50 kg imorgon :(

Jag tycker du har skit bra disciplin, när du skriver ditt in/ut osv. Blir helt avundsjuk! Nja jag har nog ingen bra syn på viktnedgång egentligen. Men jag kan skit mycket om kost och träning samtidigt som jag vill tro på att svälta sig ät bäst så det är kalabalik i mitt huvud. Är ganska bra på att tipsa andra, men kan inte ge några svar till mig själv.. :/

Va kul att vi ser upp till varandra! hihi



Oj, den är knepig. Du kanske kan hålla igen lite båda dagarna? Typ äta mycket med kalorisnålt innan festen, sen bara dricka vin som sist? Och undvika fyllemat. Eftersom du vet att du blir fyllehungrig kanske du kan äta typ riskakor ist när du kommer hem å sen lägga dig direkt så du inte hinner äta mer?

Och sen leta runt efter kalorisnåla recept till middagen på måndagen och bara äta middag då? har en länk på min blogg till en annan blogg som är full av recept, inget recept innehåller mer än 400 kcal/portion men det finns många på typ 200 kcal osv med. Och sen till efterrätt kanske ni kan ha sorbetglass med bär eller nått? Det är ju ganska kalorisnålt det med, å då kan du ju vara för mätt för att äta mycket glass alls?

Sen kan du ju försöka väga upp med promenader och morgonträning å bara äta typ 300 kcal dagarna efter? Eller nått. Det går alltid att lösa om man vill iaf :)



Jag tror att du har gått ner lite, eller att vågen står still, aboslut inte upp iaf! :)



Sant, ganska smart faktiskt :P

Fast jag kommer nog ta ett bra tag på mig innan jag kan förstå varför jag får komplimnager. Jag överanalyserar alltid allt så :P



jaha, jag är 19 :) Aa jag är också väldigt rädd för att någon ska trilla in på min blogg. Känns mycket bättre efter att jag bytte blogg för här skriver jag inget om min familj å så.

Men ibland känner jag också att jag inte vill ljuga för dom, bara säga rakt ut "nej jag tänker inte äta för jag har en ätstörning". Känns typ som jag är ju myndig vad kan dom göra åt saken? men dom kan alltid förstöra.. så man måste akta sig. :/



<3

2011-02-22 @ 23:58:24
URL: http://nootherway.webblogg.se/
Postat av: L

haha måste bara säga att våra kommentarer börja bli långa som noveller typ :P Dom känns inte så långa när man skriver men när man ser dom efter typ :D haha!

2011-02-22 @ 23:59:22
URL: http://nootherway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0