Svar på kommentar

Såg jag hade fått en kommentar om Lipro..
Jag provade dessa tabletter för ca 5 månader sen.. De fungerade jättebra, även fast jag gjorde lite fel.. Man ska ta dem 30 min innan mat, jag tog dem med maten. Sen ska man vänta 14 dagar innan ny kur, de gjorde jag inte heller utan körde två på raken..

Jag gick ner till 48 kg. Var överlycklig! Inget sockersug, och åt jag nått onyttigt så försvann de.. Asså jag åt skräpmat en hel helg och på måndagen visade vågen -3kg. HELT SJUKT!

Slutade med dem sen.. Gick inte upp i vikt, och fick inte tillbaka sockersuget.. Jag höll visserligen en ganska strikt kost, men det var ju mitt val.
Skulle kunna tänka mig att prova dem igen, men just nu kör jag på att inte ta tabletter.

Sen kan jag tillägga att ja, nu väger jag 52,1 (imorses). Det har dock med andra saker att göra. Som julen kom med all julmat och tja, tröstäta julmat var det dummaste jag gjort. Så nu är jag här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0