Tillbaka

Jag är hemma från resan nu.
Äntligen... Jag vill verkligen inte ställa mig på vågen. Är rädd för att jag har gått upp jättemycket. Känner hur jag växer för varje minut. En tjej i min klass sa till min lärare att jag inte åt, jävla H*RA. Varför? Det sjuka är att jag åt när alla andra åt. Bara för att de inte skulle undra nått. Fan vad arg jag blir, nu var alla lärare jätteuppmärksamma på vad jag åt och inte åt, och om jag gick på toaletten efter maten.
Jävla Bitch!!! Hon är alltid på mig och ska vara elak. Säger att jag ser ut som ett skelett och skit, fast jag vet att jag är jättefet. Och nu kommer jag ha gått upp flera kilon.
Det har varit så ända sen hon gick upp femton kilo över sommarlovet. Det är väl inte mitt fel?
Måste väga mig imorgon :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0