Binge & Purge

Dagen börjar ganska bra. Eller min mage är hyfsat platt. Inte som den ska vara, men den är inte svullen än iaf. Kommer vara ensam hemma ikväll.. Känner hur det kryper i mig. Allt jag skulle kunna äta. Och spy.
Jag ska ju inte göra sånt. Så det kommer bli en tuff kväll.
Vi ska ut och gå ikväll när pojken kommer hem iaf.. Det är skönt! Dags att komma igång igen.
Snart är det semester också. 3 veckor. Då kommer jag verkligen inte kunna hetsa.
Snart fyller jag år också. 4 veckor. Kommer nog inte ner till 50 innan dess. Känns som jag gett upp lite.
Det är jobbigt att omge sig med sjukt smala människor som kan äta hur mycket som helst utan att gå upp ett gram. Det är så orättvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0