Tjockiskänslor och celsiuskick.

Jag har känt mig fetare än någonsin ett tag nu. Jag är förvisso fetare än någonsin. Hade min första tydliga "detta är bara fett som väller över" valk när jag provade ett par av mina gamla shorts. Visserligen nytvättade och så, men det är fan ingen ursäkt. Har slarvat med att äta var tredje timme nu dock. Dumma mig. Men som igår åt jag en shake, nästan hela iaf, delade en Celsius Jordgubb/Kiwi med pojken och så blev det en liten räksallad med ett ägg, landade på 290 gram + en majskolv till det. Lite cola zero med. Det kändes lagom. Var inte ens lite hungrig.
Dagen innan det blev det en shake, nästan en hel iaf, en skumboll då jag lovat att fika med en kompis, och sen en bulle hos mamma för hon hade precis bakat dem och lät mig inte slippa eftersom hon vet hur mycket jag älskar dem egentligen..
Jag fick en sjuk kick av Celsiusen!! Och då drack jag bara en halv.. Kanske liiite mer. Helt sjukt! Mitt hjärta löpte amok och jag blev skitvarm och sen frös jag... Är det normalt??


Idag fyller jag år.
Så då kommer det bli mer mat. Räksallad till frukost hade pojken fixat, jordgubbar och sen ska vi till lite släkt och fika och sen blir det grillat och glass och sånt.. Nervös för att tappa kontrollen! Men vill njuta och verka normal.

Kommentarer
Postat av: R & S

Grattis! :D

2011-07-27 @ 16:55:04
URL: http://feelthebones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0