Beauty sleep

Det är dags att gå och lägga mig. Vart en låång dag och jag är helt slut. Skönt, då kommer jag att somna fort. Imorn blir det mer städ och tvätt. Blir ju fan aldrig klar. Vi var ju och handlade och sånt förut så vi hann inte så mycket sen. Sorterade sjukt mycket tvätt. Inte undra på att jag har ont om kläder. Funkar inte så bra att dela upp hushållssysslorna. Jag ska laga mat och damma, torka golv osv.. Pojken diska, dammsuga och tvätta..
Trots detta har jag stått halva dagen och diskat och tvättat hela dagen och har mer kvar.
Haha, måste ju få skriva av mig någonstans :P
Sov så sött alla fina <3

Kommentarer
Postat av: c

sv. vad bra! jag skriver om dryckerna i min blogg, det kanske finns fler som undrar :D

2011-06-13 @ 22:46:45
URL: http://dreamingforawhile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0