Jag vill, men kroppen orkar inte.

Vill ut och ta en PW, vill cykla cykla cykla. Men kroppen säger nej. Inte för att jag ätit för lite. Det har jag inte. Utan för att jag har så sjukt ont. Hela kroppen värker och det känns som det är dragkamp i min nacke. Sitta, ligga, stå. Spelar ingen roll allt gör lika ont.
Det är dagar som dessa som jag bara vill äta tills jag spricker. Vet inte varför. Kanske för att jag koncentrerar mig på maten då. MEN, det är dagar som dessa jag måste stå emot, det är då jag kan känna att jag lyckats med något.
Kommer nog kanske bli ett mål till idag. Vill egentligen inte, men jag måste om jag ska ta mina värktabletter och få sova inatt. Suger att vara mig, men finns alltid de som har det värre..
Xoxox

Kommentarer
Postat av: Julia

Därför att vi inte får ha någon kontroll över maten, vi ska äta det som serveras, varken mer eller mindre, allt för att undvika hetsångest. Igår tex så drack jag 5 koppar the på raken, då insåg jag att det är bulimin som dricker the och inte jag, så from nu ska jag bara dricka 2 koppar the.

2011-06-17 @ 07:43:30
URL: http://newbeginnings2011.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0