Stop messing with my flow!

Imorn är det invägning i tävlingen. Nr 2 är ej gjord på days.. För det är sånt ni vill veta... ;) Menmen.
Idag ville pojken äta Donken. Behöver jag ens säga fail? Ingen in och ut idag.
Nyss ringde mamma och sa att vi ska käka pizza ikväll. SKA. Hallå? Jag bara, jag kan inte.
Hon säger: Det var inte en fråga. Vi SKA äta ihop.
WTF? Varför hatar alla mig för? DAMP!
Jag hade tänkt att okej fine, det blevDonken, men jag behöver inte äta nått annat idag alls. Bara te och cola zero i värsta fall. Men nu är det kört.
Blir PW ikväll när pojken kommer hem och sen så får jag laxera och hoppas på det bästa??
FUCK!

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: Tack så jättemycket för kommentaren. Det låter väldigt bra faktiskt, det kanske kommer gå bra ändå. Problemet är bara att min vän är rätt så stor och äter mycket. Jag brukade vara precis som hon, äta mer ibland tom.. Och att hon tror att jag har anorexia (kan inte folk läsa på???) och vaktar mig som en jäkla hök. Men bara jag har någon kontroll så är det nog lugnt. Tack!



2011-06-09 @ 15:40:48
URL: http://flowerbabies.blogg.se/
Postat av: L

kan du inte väga upp snabbmaten på träningscykeln å sen pw som du skulle göra? Tror inte du ska ta de så hårt, ett steg bakåt, sen två framåt? :)



kan inte säga de för klänningen upp för kort å då fick jag köpa en ny å då pratade jag med honom om att jag testade en storlek större för jag trodde jag hade gått upp i vikt men att den var för stor så jag köpte en lika stor som innan.. finns ju förklaringar om klänningen att man vill att den ska sitta lite bättre å så men jag har så svårt att visa mig svag inför killar, å är de nått med mig själv jag vill ändra på som han vet så känner jag mig svag .. :/



<3

2011-06-09 @ 16:38:45
URL: http://nootherway.webblogg.se/
Postat av: L

när fyller du år då? :)



känns svagt, mina ex hatade att jag alltid gnällde om min vikt.. Känns jättejobbigt att säga de till honom, sen är jag rädd att säga de å sen misslyckas för då märker han hur dålig jag är.. Tror inte han kommer kolla vad jag äter, han verkar inte vara sån. <3

2011-06-09 @ 16:51:48
URL: http://nootherway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0