Den var nådig!

Gick upp imorses, och hade redan bestämt mig för att väga mig. Skitnervös.
Varför? Jo, för att min vikt i måndags var 52,7 kg. Fy fan vad allt arbete var helt förstört!
Sen åt vi ju på McDonalds igår :/ Så jag tänkte shit den kommer visa 53,x och så är hela dagen förstörd.
Jag hade fel. Vågen visade 50,8 kg!
:D

Visst, jag är fortfarande i chock och vägde mig flera gånger om, men wow!! Vilken lycka ^^ Även om jag vet att jag har en bit kvar och att jag ska kämpa för att hålla mig nere på 50,x och sen kanske få se den härliga 4:an snart.. Tänk 49,x och sen ner, 48,x, 47,x osv... Lovely! :)
Fast mina bröst är lite större ändå nu? Vad händer??? :O

Kommentarer
Postat av: En blogg om viktminskning,kost och träning.

åh härligt tjejen!!:) längtar också efter fyran :) tack för svaren med lipro :) haha fick för mig att ta 2 st igår och det var nog väldigt dumt för jag fick världens hjärtklappning o blev helknas:S men de är så konstigt eftersom första dagarna med lipro va jag inge hungrig alls men nu bli ja hungrig rätt snabbt, alltså inte sugen utan mer "kurr i magen hungrig"

2011-03-03 @ 13:43:51
URL: http://lowcarbdiets.blogg.se/
Postat av: Anonym

DUKTIGT! :D Längtar till 4an jag med, men det är långt kvar för mig :(

2011-03-03 @ 23:51:37
URL: http://perfectgoal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0