Hets?

Känns som en hets är på väg.. Lite längtar jag, massor räds jag. Pojken kom hem med glass, min favvo Ben&Jerrys. Och mackor med röra.. Shit jag dör. Och leverpastej. Bara saker han vet att jag älskar. FUCK!
Om det blir en hets då ska jag spy. Jag måste. Får inte bli fet.
Så jag har grundat med vatten nu.. Haha fy fan vad jag är patetisk. Fy fan.. Hur kan man längta efter att få äta och sen spy? Kanske för att påminna mig om hur dålig maten är? Blir alltid så äcklad av mat efter en hets.. Kanske därför det händer så sällan. För att jag hatar det efteråt men kan inte motså det innan.. Var så längesen sist. Kanske är dags nu så att jag klarar av att g¨ner!!!
Förlåt till mig själv :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

aw tack <3 men idag har jag inte vart duktig at all.



åh BJ...

2011-03-09 @ 23:44:16
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: Anonym

ah det är skönt iaf:) men hatar o ha den äckliga känslan i kroppen. pussar

2011-03-10 @ 17:12:47
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nej!



hmm...jadu, jag gör ingenting alls. var nyligen hos tandläkaren och det var inga problem alls med mina tänder. Försöker sluta spy helt, bästa. Det är väl ända man kan göra egentligen.



Vart bor du?^^

kramis

2011-03-10 @ 20:38:54
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: AgnesAna

åhh fin blogg :)

kram

Postat av: AgnesAna

sv: tack! i det inlägget är det inte jag, men i vissa inlägg och i min header är det jag :)



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0