IN/UT

IN:
Frukost: Kvarg 76 kcal
Fika: Bulle 136 kcal (mormor hade bakat och tvingade i mig en)
Fika 2: Fet chokladmuffins (äckligt fett jag vet) 254,2 kcal <-- Denna vägde 59 gram!!! Fatta?! :(
Mat: Nuggets 4 bitar, pommes, dip, ketchup, cola zero (ÅH, ÄCKELUNGE!!!!) 720 kcal

UT:
Träningscykel: -147 kcal
Cirkelträning: -75 kcal
Promenad: 320 kcal
Handla: -84

Resultat: 560 kcal

Finns inte en chans i helvete att jag kommer kunna bränna bort detta idag :(
Vet att Lipro borde jämna ut det dock, men vågar knappast hoppas på de.

Kommentarer
Postat av: L

Men gumman, så ska du inte känna :(



Men det är bara att lägga det bakom sig och se framåt, man kan ju inte ändra på saker som redan hänt?



Jag ältar allt jag gör. Det är nått fel på mig för jag får grov ångest så jag kan gråta för ingenting. Borde träffa en psykolog angående de för detta är sjukt. Men vill inte. Vart med om saker under min uppväxt som jag inte vill bli tvingad att prata om. Byggt en mur för att hålla de minnerna borta, en psykolog skulle riva dem. Så jag ältar för mycket, försöker bli bättre på de..



Vadå va tillbaka från början, fattar inte?



Jag äter dem med lite grillkrydda på bara. sj då?



Nej dom förlängde de så får veta nästa vecka. antagligen.. Vi ska åka snart så vill ju fan veta nu.



Åh va bra, måste köpa de!



<3<3

2011-03-02 @ 17:26:41
URL: http://nootherway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0