Ni är mina vänner

Det känns så skönt att jag har folk som lever i samma värld som jag. Som jag kan dela min ångest med, mina framgångar och motgångar.. Följa er - ta del av er vardag och erat liv.. Det känns som om jag känner många av er sen länge.. Fast de inte är så, och fast jag aldrig sett er heller..
Ni vet så mycket om mig. Som ingen annan vet eller ska veta. Ni ger mig tips, och stöd.
Ni betyder så sjukt mycket för mig! Jag vill så gärna att jag skulle kunna ge er allt ni ville i livet. Att jag kunde få leka Gud för en dag och göra allt bra åt er.

I helgen när jag var borta så slog det mig plötsligt hur beroende jag är av er. Hur mkt bra ni får mig att må..
Jag kan ju knappast ta upp mobilen och messa en av vännerna jag känner IRL och säga hur skit de känns att jag ätit för mycket osv.. Men här, här kan jag vara mig själv.. Ni dömmer mig inte.

Tack för att jag får ta del av era liv <3

Kommentarer
Postat av: L

aww, gumman, du är så underbar! <3



Tack för att jag får vara en del av ditt liv och att du är en del av mitt <3

2011-03-22 @ 17:47:33
URL: http://nootherway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0