Paradise hotell

Dansar med Jean-Pierre från Paradise Hotell... Dör lite här :D

Kommentarer
Postat av: AgnesAna

sv: äsch man hinner mycket på några månader! :) och jag är inte smal, verkligen inte. jag är usch. gått upp igen :( FAIL.

Postat av: L

COOLT :D Fan att jag inte va i gbg samtidigt som dig, ska dit i maj! :P



Jo jag gillar inte sånna kommentarer alls för dom känner ju inte mig :/



tack gumman :)



ohhh blev väldigt sugen på att köpa de pillerna! Är dock grymt dålig på att komma ihåg att ta de en kvart innan maten, men det löser sig nog. Har du eller ska du testa dom eller är det bara ett tips? förlåt har typ inte läst nån blogg alls noga på sista tiden känner mig bara helt off :P



jaha, men va duktig du måste vara då! :D

Man blir så sur på sånna som våra mammor asså. do har typ glömt omvärlden.. :/



Jaha fan va bra då ju! :D



Du får mig med på bra humör, känns alltid så bra att skriva till dig :) <3<3

2011-03-28 @ 22:27:54
URL: http://nootherway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0