Tomorrow is a new beginning.

Denna helgen har vart CRAZY! Vi hr haft en polare hemma hos oss hela helgen, så känns som vi ätit och druckit 24/7. Hatar't. Samtidigt som det är skönt att bli av med ångesten och slippa tänka när man dricker. Igår gick bättre än i fredags. Hade nog inte grundat ordentligt med vare sig vatten eller mat. Vågen ska hållas gömd ett tag till. Vill inte veta vilken stor nolla jag är. Inte än.
Fortfarande sugen på att beställa hem några piller från England. The easy way i know.. Men jag behöver ALL hjälp jag kan få. Så a... Ska nog slänga i en blekning i håret strax. Och senare ikväll tar vi tåget till Göteborg och festar bort natten än en gång. Funderar på att köra nyktert.. Vet dock att de grabbar vi ska vara med alltid trycker ner alkohol i mig.. I rasande fart.. Så får väl se till att "blanda egna groggar". Ingen lär ju se om de är Cola zero only eller vodka också i... ;) BUSIG! Eller lat. Orkar inte ta diskussionen heller. För a... Jg hatar när folk bara "Aaa men du är ju sååå smal" Eh, tack men nej tack liksom.
Hade jag vart smal hade jag inte känt mig så jävla fet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0