Move forward.

Helgen var full med bra och dåliga minnen. Igår skulle jag dricka bara vin. Gick ju sådär. Så blev askalas. Åt chips, godis och ostbågar. Höll mig till cola zero och redbull light att blanda med iaf..
En kompis spårade ur totalt och förstörde tre glas och skyllde på en annan tjej. Hon hällde ut en drink på N´s dator och skyllde på A.. Sen trampade hon på hennes dator (som vi ställt på tork vid en vägg långt bort) framför alla men sa att vi bara hittade på ljög.. Hon stötte på alla killar.. Så pinsamt.
Glad att det inte var jag och att det fick oss att gå hem tidigare.. Blev ju mindre dricka då.. Men shit asså.. Såå pinsamt.
Idag ska jag försöka äta så lite som möjligt och röra på mig mer. Vi ska på kalas sen så a.. Så lite som möjligt kommer alltså inte bli så lite som jag kan.
Stay strong <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0