Rostat bröd

Jag har varit sugen på rostat bröd ett tag nu.. Men bröd är så onyttigt. Så letade och letade i brödhyllan med pojkens hjälp.. (ja, han låter mig räkna kalorier och köpa sånt med mindre i). Så hittade ett.
Så nu ska jag äta en rostad macka med smör och skinka.. (112 kcal)
Och en varma koppen för att fylla ut. (50 kcal)
Känns som jag ätit massor idag. Men är ändå under 1000 än så länge :)
Kanske ska satsa på 800 kcal istället för 1500 idag ;) Känns ju helt klart som en bättre plan :)

Kommentarer
Postat av: Lk

Samma här! Älskar rostat bröd med smör och marmelad

Men det ger så mycket ångest! Brukar köra tugga-spotta metoden på det om ingen är hemma. Kram!

2011-05-24 @ 20:29:53
URL: http://Livskalabalik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0