Screw this shit.

Ana har fått mig att bråka med killen. Big time. Om mina matvanor. Vågen står stilla på en vikt högre än jag är van vid. Jag äter mindre än någonsin och inget händer. Fuch this.
Denna veckan ska jag få pojken att sänka sin radar och slappna av och sluta tving i mig mat. Fet mat.
Jag ska försöka äta var tredje timme.. Nyttigt och bra för förbränningen. Jag ska få honom att tro att jag äter massor.. Normalt. MEN jag ska inte svälta mig, jag ska INTE hetsa och spy. Jag ska äta det jag vill, MEN i kontrollerade mängder!
Jag ska bli smal genom att njuta. Det måste gå?
Jag ska bli frisk.. Eller friskare iaf..
Eller iaf må bra över min kropp.
Eller vara hyfsat nöjd iaf.. Det borde vara ett ganska uppnåeligt mål...?
Det är värt ett försök. Jag vill inte förlora pojken över det här.
Men jag tänker inte bli fet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0