-179

Just nu ligger jag minus 179 enligt Shape up.. Härligt. Minus är bra.. Sitter och dricker kallt vatten med citron, så nu är jag kall igen.. Bajs! Funderar på att ta ett glas julmust light, eller redbull light. Men vet inte.. Kanske onödigt?
Kommer bränna på promenaden till pizzerian också ^^ Undra hur mycket? Kanske är ca 50 enkel väg? Måste vara minst 50 sammanlagt iaf? Aja, allt är bättre än noll..

Har känt mig bra hela dagen, nu börjar jag dock bli lite lätt i huvudet och sådär.... svag typ?
Kan vara för att jag brukar äta vid fyra, men vi fikade ju i förmiddags så jag har "redan tagit de målet" iaf idag. När det är pizza. Googlar pizza + kalorier. 100gram.se är en toppensida jag använder mig massor av!
Den säger att det är mindre kalorier PER 100 gram i en kebabpizza än en capricciosa.. Damn. Jag som ville ha en capricciosa. :( Nu vet jag inte längre. Måste bestämma mig innan också, annars kommer det ta hundra år. Sen stod de att en pizza beroende på vilken kunde vara 1000-1500 kcal per HEL pizza. Jag äter visserligen inte en hel, men ändå.

Förlåt att jag bara skriver om pizza idag, men jag är verkligen NERVÖS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0