26


Kommentarer
Postat av: feather

Sv: Ja.. fast jag lyckas ju nästan aldrig med det. Jag är en sådan som måste sätta gränserna lägre än vad jag egentligen menar för jag kan inte följa dom. Nu när mitt mål är ca 500 så hamnar jag lite över. Närmare 1000 snarare. Skulle mitt mål vara 1000 skulle jag hamna närmare 1500. Och på shape up så säger den ju till när du ätit för mycket. Och det är bättre så än att se at tjag har 500 kalorier kvar och slösa bort dom på godis t.ex.

förlåt att jag svarar så långt ^^

Min målvikt just nu är 45 kilo. 44. Jag vet inte hur det kommer bli när jag når dit. Jag började bli smal vid 48. mer vet jag inte.

2011-11-11 @ 15:19:25
URL: http://lightasafeather.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0