529

Ligger på +529 kcal just nu. Så kanske får det vara bra så - eller så kanske jag "unnar mig" något mer. Vi får se..
Blev väldigt besviken på eftermiddagen/kvällen. Fick springa igenom tre affärer jag ville in i. Sen strunta i övriga fyra. Stressa iväg till restaurangen för de andra var hungriga. Fick för övrigt gå själv i affärerna. De gick två steg bakom & ju långsammare jag gick, desto långsammare gick dem ?! Trots att de inte pratade om något privat. (Hörde allt de sa). Sen fick jag kall mat. Ännu bättre. Fast köttet & potatisen var inte kall, det var gott!

Så njöt lite av maten iaf.. Sen åkte vi hem utan att åka förbi affären jag precis bett om att få åka förbi.
Ingen ny våg till mig inte. Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0