Att det gör så mycket?

Ska ut och äta idag. Fet mat. Som alltid på restaurang. Typ..
Så stället mig på vågen efter gårdagens fail. (Tog några chips med kompisen).
Så klart det straffar sig. 52,5. 100 jävla gram upp. Jag är så arg just nu.

För hundra gram? Löjligt. Jag vet. 100g kan vara vad som helst. Men ändå.
Satte mig på cykeln och cyklade bort 110 kcal. Sen var jag yr.
Tog mina vitaminer & kosttillskott.. Gjorde frukost. +35 kcal.

Skulle ätit buljong och rostbiff, men någon hade ätit upp rostbiffen. Grr..
Så fick bli en wasa crisp 'n 7 grains med fettfri majonnäs som smör och skinka.
och buljong. FAN!

Ska ut med hunden snart. Sen stallet. Hästen vilar idag. Blir ändå stalljobbet.
Kanske en promenad om jag hinner, ska bort sen. Innan vi ska åka bort.
Eller så..

MÅSTE. SLUTA. VARA. ARG.
Det ska vara en bra dag idag ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0