Att fånga en fjäril

Jag åt pizza igår, som om någon missat de, inte en hel, inte en "hel halv" heller, men typ..
Plus dumle pepparkaka och riesen. Det sista vet jag inte varför jag åt.

Ställde mig på vågen imorses. Och tog ett djupt andetag innan jag tittade. 52,6 kg. Samma som igår!
Tack!! Idag blir dock mindre mat. Eller kalorimängd. Kan inte "unna" sig jämt... ;)

Vi ska äta nått ihop innan pojken åker. Vad? Sallad, sushi, soppa kanske?

Haha sorry om min blogg börjar bli lam/tråkig/ointressant. Men så svårt att veta vad man ska skriva jämt..
Är det något ni vill läsa mer om, mindre om? <3

Kommentarer
Postat av: hanna

Din blogg är inte alls tråkig! :)

2011-11-11 @ 23:31:21
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0