Buljongfrukost <3

Tack för alla era tips och synpunkter!! :)

Gjorde i ordning kalvbuljong imorses! 17 kcal blev det. Helt okej ;) Om jag provar den kycklingen vi har hemma blir det typ 2,9 kcal. Det är nog lite lite till frukost, men kanske med en skinkskiva eller grönsaker till?
Gott var det iaf!

Jag försov mig imorses så fick rusa till stallet. Drack buljongen dock.. Sen gick jag & min syster ut på en promenad.. Sen har jag handlat åt mormor.. Blev tårta där :/ Från igår så var en yttepytte liten bit, men hade ju inte räknat med det :( Ligger på minus än dock.

Ska äta kycklingsallad nu - hemmagjord! Det är bra, då vet jag hur många kalorier det blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0