Det stör mig lite..

Jag har bränt 574 kcal som jag vet. Har kört på Ab Cirle pro också, men eftersom jag inte vet vad det bränner så räknar aldrig det. Kanske för att avrunda något som är typ 74 så kan jag lägga till så det blir 75 om jag tkr att jag bränt 1kcal på maskinen... Haha, vilket man borde ganska lätt?

Jag ligger på -137 kcal enligt Shape Up Club.
Ska äta pasta idag. 80kcal/100g. Någon färdiggrej, men ska även vara sås till den, och såsen är inte billig kalorimässigt. Så får se hur jag hanterar det.

Jag måste fortsätta neråt i vikt. Jag måste.
Så kanske blir ett Zumba pass snart. Så fort affären under stänger. De hade extra öppet eller nått idag (har de emellanåt) så då kan jag inte väsnas för mkt.. :/
Inte dammsuga, dansa, spela hög musik, ha på tvn för högt.
Det är priset man får betala för att slippa grannar ;)

Kommentarer
Postat av: pelli

sv: haha, jag menar tvärtom x) bellabokstav är den som alla jag känner läser, och pafyraaben är mer anonym haha. kanske lite konstigt men så är det iallafall! vad är det för häst du har? :)



verkar som att din dag gått ganska bra kalorimässigt? Jag har lyckats fasta hitills! Hoppas att jag inte failar senare & stoppar i mig nåt onödigt..

2011-11-23 @ 18:28:08
URL: http://bellabokstav.blogg.se/
Postat av: Lyckan

Bor i uppsala! Förstår oron, är likadan själv

2011-11-23 @ 18:36:22
URL: http://lyckanforhundarsomoss.blogg.se/
Postat av: pelli

Med mat & så menar du? Den enda jag tycker att det är jobbigt som vet är ju mamma, eftersom att hon kollar mig helatiden, men hon läser ju inte min blogg även om hon vet om den så.. Sen har hon ju redan en hel del aningar & vetskap kring mina sk "ätstörningar". Annars tycker jaginte att det är jobbigt när andra i min omgivning vet om det, tvärtom - om de ser mig & tänker att jag är fet så vet de iallafall att jag vet om det själv, förstår du?



Vad bra att du försöker hålla dig på någorlunda friska kaloriintag! Det är du värd:)

2011-11-23 @ 19:21:34
URL: http://bellabokstav.blogg.se/
Postat av: pelli

Haha, jo ibland kan hon få sina ryck & kolla mig supernoga, typ att jag inte fått åka till stallet innan jag har ätit så och så mycket, hon är väldigt noga med att jag ska äta men också väldigt lättlurad, det blir mycket lögner & mat i papperskorgen..



har också haft hetsperioder, fy.. konstigt nog har man starkare känsla av hetsätning när man svälter än när man väl hetsar!

<3

2011-11-23 @ 19:31:46
URL: http://bellabokstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0