Jobbig natt, jobbig morgon..

När pojken kom hem så hade han tydligen pratat med mig, jag hade inte hört detta. Vilket ledde till bråk.
Det blev ett sånt där otroligt jobbigt bråk att jag fick panikångest. Låg i sängen och fick inte luft, medan pojken bara gapade på mig att jag skulle svara honom osv.. Jag kunde inte få fram ett ljud, kunde knappt få luft.
Han låg bredvid mig, så finns inte en chans att han missat detta?
Han vände sig om och sov istället..
Jag tog mig till toaletten där jag satt i vad som kändes som en evighet innan jag kunde slappna av och andas normalt. Sen gick jag och lade mig.

Sen väckte han mig imorses & sa att han skulle åka till sin mamma eller nått, Jag ska åka nu. Eller måste jag vänta på att du ska med?
Men, jag sover? Kunde du inte väckt mig innan då? Nee, men åk bara..
Jaha? A men var sån då. Smäll i dörren.
Gick upp nu. Han är fortfarande borta. Jag har asont & mina ögon är svullna.

Ställde mig på vågen 52,0 glad tjej! Ställde mig igen 52,3 wft?
Måste allt gå åt helvete eller? Kände mig så lurad.
Men oavsett vilken siffra som är rätt så har jag ju gått ner? Om jag kan lite på vågen när den gör så?

Kommentarer
Postat av: e

fina, åh.

killar är verkligen riktiga skitstövlar ibland, coh tänker med röven gör dem!

Ibland är jag likadan, ligger i sängen och får ångest, medan pojken bara vänder sig om och somnar.. Själv ligger jag vaken och gråter hela natten.

hoppas ni löser det ikväll <3

2011-11-25 @ 13:33:10
URL: http://truthbetoold.blogg.se/
Postat av: hanna

Jobbigt att ni bråkat, men läste sen att det löste sig lite. Förresten tittade jag på bilderna i din skyddade blogg och du är jättesöt och smal!



2011-11-25 @ 19:42:51
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0