Pendel



Jag har bråttom, igen! Skulle gått upp åtta, men efter bråk med pojken och de faktum att han lade sig så långt bort från mig som möjligt i sängen gjorde att jag inte kunde somna.. Så jag vaknade för en timme sen. FUCK!

Ska se om jag kan få tag i en träningsvideo. Step up kanske ? Bränner de mycket kalorier tro?

Idag är det Daimtårta på menyn. Fuck. Kommer inte kunna väga en bit till mig heller. Helvete.
Försök ta det lugnt. Vågen visade 52,4 kg idag. Alltså har jag gått ner 100g igen. Kommer förmodligen stå och pendla här ett tag då.. Antar jag.. Det var ju likadant vid 53...

Kommentarer
Postat av: hanna

Jobbigt att du försov dig :/. Men vad bra att du gick ner det igen, du är jätteduktig! Det kanske blir så som du säger, att du kommer pendla, men sen kommer du säkert gå ner mer igen :).

2011-11-17 @ 14:19:05
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/
Postat av: s

usch de är så tråkigt när man fastnar sådär.. men det är ju sånt som händer ibland tyvärr :/ men det går snart neråt igen oavsett om du äter daimtårta ikväll :)

2011-11-17 @ 14:37:07
URL: http://specialsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0