Tagit en minipaus..

Behövde en paus idag.
Ställde mig på vågen imorses och den visade +100g & sen skulle vi äta lunch ute idag. Ångest så det finns inte.
Jag trodde på att jag skulle få se minus idag och så blev det inte. Ville bara dö.
Pojken var extra snäll mot mig idag, han märkte att jag var ledsen.. Han har sina stunder <3

Även hästen var extra snäll & bra idag.. Så blev lite gladare!
Cyklade bort 200 kcal. Dåligt jag vet, men jag har känt mig skum hela dagen. Det är som ett tryck runt huvudet och jag blir "dimmig" typ, hjärtat rusar till och från.. Fattar noll. Varför? Äter ju som en gris just nu :(

Har ätit lussekatter idag. Japps, två. Fast de var små (mormors) så de blev knappt som en hel vanlig.. 160 kcal.
Jag kan faktiskt leva med detta.
Kan även leva med att jag precis ätit qournwok med köttfärssås. Under 200 kcal blev det.
Kan dock INTE leva med att jag går upp i vikt. Jag får panik och känner mig trängd...

Kommentarer
Postat av: hanna

Det kan ju bero på vad som helst, att du gått upp i vikt. Du går säkert ner det igen!



sv: 46 kg låter kanske inte jättemycket, men jag ser verkligen fet ut :(.

2011-11-23 @ 09:58:52
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0