That's the way the cookie crumbles!

Det var så många kakor, så tog små bitar av fyra kakor, så det blev 200 kcal. Helt godkänt..!
Sen skulle jag gå och kissa (på riktigt) och när jag går förbi två kompisar viskar den ena till den andra: Hon ska Spyyy!

Fy fan vad taskigt. Blev så jävla ledsen. Och de glodde på mig som fan när jag kom tillbaka, och klart man ser skyldig ut när man försöker se ut som vanligt..

Skickade till pojken och sa de.. Han blev jättearg & önskade att han var hos mig. Han är fin han, det är han <3

Kommentarer
Postat av: e

men fyfan vilka idioter! hade jag varit där hade jag slagit dem på käften helt ärligt! sådär gör man inte.

vilka "kompisar"..



sv: ja, min pojkvän är min bästa vän med, han vet allt om mig.

Vi har ju trots allt snart varit tillsammans i ett år :)

Ja, vänner är bra att ha, men jag har sån social fobi och trivs med folk jag alltid umgås med, så det blir mest pojkvännen och familjen, haha..

2011-11-08 @ 22:40:33
URL: http://truthbetoold.blogg.se/
Postat av: A.

Åhfy! Sådär gjorde två "kompisar" mot mig när jag gick i grundskolan.. svin.



<3

2011-11-08 @ 23:09:58
URL: http://sleepingsoul.blogg.se/
Postat av: tictactoe

AAAARGHHHH!! Va fan är det för fel på dem?! Så där gör/säger ju man inte!

Har du berättat för dem att du har spytt eller har de fått höra det/listat ut det?

Tycker så synd om dig :-( Jag skulle inte vetat vad jag skulle göra. Men jag tycker du tog det på rätt sätt, bara att ignorera och låtsas som inget!



Det var ju väldigt lite kakor du hade ätit, skulle jag varit där skulle kakfaten vara rensade eftersom jag är ett kakmonster ;)



Tack för att du säger att det inte vara en big deal att jag fick ett återfall, då känns det bättre :-) Jag måste ge det lite tid helt enkelt.



Vilken fin insats av dig att vara ungdomsledare! :-) Hur gamla är de i din grupp? Vad får du göra?



KRAM på dig <3

2011-11-09 @ 08:00:40
URL: http://tictactoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0