Trött tjej..

Var ute igår.. Drack. Sen åt jag en halv baguette med skagenröra och sen åt jag chips.
Fan vad jag är värdelös. Fattar inte vad jag håller på med. Ärligt alltså.
Vågade därför inte ställa mig på vågen imorses.
Kanske var lika bra..

Chipsen låg framme imorses, rörde dem dock inte - Framsteg!!
Vet ni vad det värsta är?? Att pojken köpte dem igår bara för att jag SKULLE HA nått att äta när jag kom hem. Varför gjorde han så för? Jag fattar inte, och jag blev ledsen när han sa så.. Men kunde inte ta upp det då, var med mina tjejkompisar.

Så är ännu mer arg på mig för att jag faktiskt åt dem.
Idag har jag ätit nudlar +180kcal. That's it.
För nu ska vi snart äta skräpmat med några vänner.. Vill inte egentligen.
Kan man med att beställa en barnportion?

Kommentarer
Postat av: e

för att han tycker du är smal, skulle jag tro! för det är du verkligen.

jobbigt läge! bor ni ihop eller? :)



då vet jag inte, tyvärr.. för mig fungerar lösenordet iaf :s <3

2011-11-04 @ 19:15:20
URL: http://truthbetoold.blogg.se/
Postat av: Sandra

Finns det någon möjlighet att få tillgång till din skyddade blogg? Känner igen mig i hur du skriver, och lär gärna känna dig! Skicka ett e-mail om du har lust eller så, hade varit kul att prata med en likasinnade.

2011-11-04 @ 20:27:27
Postat av: R & S

Åh, jag har svårt att motstå chips dagen efter den har blivit öppnad, för de är godare då. Men å andra sidan känns det äckligare (på något vis) att äta de då.



sv: Älskar den med! Men det kom ju nya avsnitt detta året, så det är inget konstigt med att det inte kommer några mer i år. Dessutom är året snart slut (shit, det var ju nyss sommar?). ^^

2011-11-04 @ 22:30:38
URL: http://feelthebones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0