Upptagen tjej!

Jag har inte sovit en blund inatt. Så jag är jättetrött! Plus att jag har megaont så jag tänkte ta en lugn dag.
Sen kom pojken hem och skrek Fika!! I dörren. Så det blev daimtårta igen. GAH!

Satte mig på cykeln & kollade på project runway. Brännde 400 kcal :)
Sen gick vi ut och gick en sväng (-188kcal) och nu ska jag ut med hunden innan jag ska duscha..
Känner mig väldigt duktig! Speciellt eftersom "vi" köpt hem massa godis och två chipspåsar!!
Vi ska visserligen vara ett gäng och dela på de.. Filmkväll. Men ändå!
Vill dock kunna äta lite godis iaf.. Det står på bordet just nu och lockar..

Men vågen visade 52,1 idag. Så vill inte förstöra. Fast det kan vara för att min mage rasade totalt igår!
Tänkte ni ville veta det ;)

Men hoppas kan man! Blir sushi till kvällsmat - yummie !! :D
Svarar på kommentarer efter promenaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0