Early Bird..

Gick upp tidigt idag, vaknade av det gjorde så ont, så hade inte så mkt val..
Känner mig lätt illamående, tror det är för att jag inte ätit än.. Är lite yr också..
Fattar inte varför jag känner mig så svag idag när jag kan gå perioder av att äta mindre
utan att det märks alls..
Fick äntligen göra nr 2 idag med. Haha, för det vill ju säkert ni veta ;)
Men det var ju typ en vecka sen sist?! Plus att det är Halloweenfest på lördag och min
klänning är TAJT! Eller den ska vara det. Vad tänkte jag där? Jag som HATAR att ha tajta
kläder på mig. Ska kanske ställa mig på vågen & sen hoppa in i duschen.

Har för övrigt börjat med Shape Up Club appen igen. Inte kul att mata in de nya siffrorna och se
att man gått upp massor. FML..
Men 1200 kcal/dag är målet.

Kommentarer
Postat av: Chanel

Jag vill också kunna göra nummer 2! :( men min mage är duum.

2011-10-26 @ 14:54:29
URL: http://hellofatso.blogg.se/
Postat av: R & S

Många har svårt att göra nr 2 nu för tiden, jag med faktiskt. Eller ja, det gick bättre förut. Även jag äter likadant som jag gjorde förut är det svårare..

Aja, det var inte det jag skulle säga. Vad jag skulle säga är att jag också hatar tajta kläder, känner mig obekväm i det och kan INTE slappna av när jag har det. Pösiga och förstora kläder är det som gäller!

2011-10-26 @ 16:54:50
URL: http://feelthebones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0