Farfar..

Inatt drömde jag om farfar.
Han vandrar inte längre på denna jord. Han sitter istället på ett moln och tittar ner på allt som sker.
Jag saknar honom fortfarande efter alla dessa år. Kan det varit 2004 tro? Kanske innan.
Årtalen flyter lätt ihop för mig. Det var ett jobbigt år med mycket sorg vet jag iaf.

Det kändes som att han ville säga mig något. Visa mig något. Men vad?
Vi var på torpet. Letade efter någon. Gömde oss för något.
Men det var ljust och fint.. Så fint.

Jag saknar honom så. Han fattas mig.

Kommentarer
Postat av: Ismael.

och ja, det är jag, skrev ju det i en kommentartill dig innan^^

2011-10-11 @ 00:18:27
URL: http://masksofsmokeandmirrors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0