Skitstart på dagen..


+0,1 kg. Jag blev så ledsen. Fattar ingenting... Jag åt ju knappt igår.
Men, det kan vara vattenvikt, hormoner, maten som ligger i magen, eller att jag inte åt regelbundet så kroppen sög åt sig allt.. finns så mycket som spelar in och jag måste lära mig att livet inte går under bara för att det är lite plus idag, det kan fortfarande bli minus imorn..

Känner mig dock minst 10 gånger större än igår. Hatar denna känsla. Speciellt eftersom jag ska fika med en kompis.. Vill bara ställa in. Men vi träffas ju typ aldrig och hon kommer säkert bli sur och besviken. Plus att jag vill träffa henne. Inte fikat. Suck, tänk vilka triviala problem jag har egentligen, det finns folk som inte har mat för dagen och jag klagar över att behöva fika.. Skäms på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0