Varför varför varför?

Jag klarade mig så bra hela dagen, och kvällen.. Var inte hungrig eller sugen ens..
Sen frågade killen vad jag hade ätit.. Varma koppen och fika hos mormor sa jag..
Var det allt? Jag pausade alldeles för länge för jag var inte beredd på att bli utfrågad om maten.

Då var jag tydligen tvungen att äta mer. Så han tog bilen och åkte iväg till stan..
Han hade köpt julmust light till mig!! Glad tjej! Men han hade också köpt pizza..

Han hade vart sugen på det hela dagen tydligen så då ville han vara snäll och överraska mig med det eftersom jag inte ätit någon kvällsmat.. Fuck.
Så jag åt pizza igår.. Dumma mig.

Därför har jag inte vägt mig idag. Plus att jag tog ducolax igår bara för jag fick ångest. Dumma dumma mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0