Att sparka på den som ligger ner.

Jag satte i batterierna i vågen och ställde mig på den. Med kläder och dagens mat & dryck i magen. Haha, vad hade jag väntat mig?? Det var som att sparka på någon som redan låg ner. Såg den otroligt höga siffran och helt likgiltigt klev jag av vågen och satte mig i soffan.
Vad är fel på mig?!
Jag är helt förstörd över siffran, samtidigt som min utsida inte visar sig den minsta berörd. Det är galet.
Vet inte vad jag ska göra. Ska bort på en otroligt viktig grej på lördag och jag måste vara så smal som möjligt!!!
Hjälp mig. Snälla ge mig era bästa tips. Skiter i om jag går upp allt sen efter, jag vill egentligen gå ner sakta men säkert. Det här är dock kris. Nöden har ingen lag, så att säga?

Kommentarer
Postat av: Feather

Min våg visar också galet höga siffror. Vad visar din?

Puss.

2011-09-28 @ 18:29:50
URL: http://lightasafeather.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0