Bion..

Filmen var bra! Jag tog två plommon innan vi åkte igår.. 50g typ.
Sen så köpte jag Cola Zero och Redbull sugarfree att dricka. Drack en redbull bara. Behövdes!
Pojken köpte en glass på donken medan vi väntade, smakade en liten sked. Var Flurry Bilar. Gick väl ner..
Sen köpte han en påse choklad, och vi plockade lösgodis ihop.. Sa att jag inte ville ha för mycket för jag inte ville känna mig tjock plus att han ville ha popcorn som jag ville smaka på.
Han vet att jag känner mig tjock ibland.. Kan inte ljuga om det.
Sen valde han en stor popcorn, det var verkligen ENORM! Helt galet alltså!! :P

Ja, jag åt godis och popcorn, hade ju räknat in det i dagens mat. Därför jag bara åt frukost på dagen..
Men efter en stund var jag helt inne i filmen och tillslut upptäckte jag att jag automatiskt stoppade i mig godis. Fast jag inte var sugen. Det var helt galet, varför gör jag så för?
Så fort vi kollar på film så måste jag ha något att "pilla med"..
Dålig vana!
Så var orolig över att väga mig imorses och funderade på att strunta i det. Fast sen blev jag oroligare över att jag inte skulle väga mig och skulle ha gått upp MASSOR och sen gå upp ännu mer idag för att jag inte kompenserade tillräckligt..

Så jag ställde mig på vågen, 54,3 visade den. Thank you lord!!!
Efter det så rasade mig mage ?! Ursäkta, jag vet att det är asäckligt att skriva så men.. :P
Vägde mig inte efter det dock.. Får vänta tills imorn. En gång om dagen räcker gott och väl..

Kommentarer
Postat av: dani

Åh. Ta med dig fruktbitar nästa gång du ska dit? ^^ typ skivade äpplen? :D

2011-09-05 @ 18:27:59
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0